22 Februari 2010

SYOK SENDIRI


Pelik aku... anak releks je... bapak yang lebih-lebih... okla zaman abah ngan ibu dulu-dulu walker takde lagu-lagu mcm tu... ada roda 3 warna je kat depan tu... tu yang abah Adib jakun tu... bersungguh dok main piano kat walker Adib tu... yang Adib buat tak heran je.... hehe.... yang klakonya tak sedar tu ibu ambik video kat blakang... abaikanlah abah Adib yang tak pakai baju tu... takkan tengok belakan laki aku akau pun syok kot.. hehe.. sib bek abah takde kurap kat belakang badan ek.... ibu gosok ari2 tu... nge.. :)



video

Tiada ulasan:

Catat Ulasan