15 Februari 2010

STROLLER ADIB






Jalan2 semalam ingat nak beli walker untuk Adib tapi takde yang berkenan... alih2 beli stoller untuk Adib... mula cadang nak beli yang mahal dan leh tahan sikit... manala tau Adib ada adik sok... ehem... coming soon la... nak juga tambah umat Nabi Muhammad... jadi nak beli yang alah membeli menang memakai...lagipun Adib ni lasak... semangat lak tu.. tapi tup2 smalam ada promotion untuk yang jenis ni... ibu pun belila... tgok kualiti macam ok.. kusyen dia leh tanggal basuh.. cuma fabrik dia tak bapela...tapi yang penting ibu memang nak cari yang empuksupaya badan Adib tak sakit... yang lain2 tu design cantik tapi tak empuk... Emm lagipun mana nak dapat RM 139 je....bukan selalu guna pun... kalau pakai 2,3 tahun rosak pun tak ralat.daripada yang harga 3,4 ratus tu....

1 ulasan: