18 Februari 2010

BOMOH HUJAN

Skang ni 1 Malaysia panas terik... macam nak kemarau dah.. samala jugak kat tempat aku ni... dengar kata Empangan Sembrong tu air dah susut sampai nak kena catu lak... susah jugak ek tak hujan... tapi petang semalam kat Sri Gading ni hujan turunla jugak.. tapi takdela lebat pun.. macam gerimis je... tu pun tak taula sesetengah tempat je kot... tapi kat umah aku hujan punyala lebat.. dalam umah hujannya... mana tak hujannya.. bomoh kecik dok baca jampi serapah panggil hujan kot... hehe.. yang basahnya ibu dia la.. tengokla macam mana ropanya anak aku dok panggil hujan... :) Zass.. Layan je...



video

Tiada ulasan:

Catat Ulasan