15 Februari 2010

AN EVENING @ BATU PAHAT MALL

Hari ni abah cuma on duty... lepas abis settle keje abah ajak gi jalan2 kat BP Mall... Saja bawa Adib gi jalan2... kebetulan masa sampai tu ada pertunjukkan tarian singa... dapatla Adib tgok tapi tak dapat nak snap sebab jauh.. nak gi dekat bising sangat.. sian kat Adib... ibu takde beli apa pun.. walaupun tgah sale macam2.. kasut handbag... tapi malas nak memilih... kalo takde Adib sanggup gak ibu bersesak... :) tapi sempatla jugak ibu sambar baju untuk Adib... pastu bawa Adib gi main kat mainan yg isi syiling gerak tu... tapi ibu tak isi syiling pun... kalo Adib dah besar siapla.. mesti rabak kocek ibu... tapi Adib ni tak payah diajar dia tau benda tu mainan.. belum letak dah menyeringai ketawa... pastu siap pegang stereng tanak lepas... budak2 sekarang ni... bukan anak ibu jelah... semua budak... memang advance... cerdik2...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan