20 Februari 2010

ADIB & THOMAS AND FRENZ

Cuti-cuti sekolah ni harusla bawa anak gi jalan-jalan walaupun hakikatnya anak aku belum pun bergelar murid sekolah... cumanya mak dia jelah cikgu sekolah... so... sebenarnya mak dia la sebenarnya nak jalan-jalan... hehe... :) taj jalan mana pun balik2 BP Mall takpun Carefor tu je... anak kecik lagi macam malas nak jalan tempat2 yang panas. jalan tempat berbumbung dan beraircon jela... ala kuar makan sebenarnya pastu bawa Adib gi main kat patung letak duit tu.. tapi dia mcm tak bape kisah sgat pasal bising.. dengan gendang cina lagi.. panggil nama banyak kali pun tak toleh... tu pasal gambar semua tak nengok camera... suka dia dapat naik keretapi









Tiada ulasan:

Catat Ulasan