15 Februari 2010

JALAN-JALAN DI HARI RAYA... raya cina...


Cuti2 ni takde buat apa.. ibu ajak abah gi jalan2 sambil tu ingat nak cari barang untuk Adib... emm kuar pun dah dekat kul 6.. sampai umah dekat kul 8 la jugak... sampai umah tu Adib dah lepak... tido.. ibu biarkan je.. sampai kul 11 Adib tido tak bangun2.. sian pulak Adib minum kul 7 tadi je... ibu soh abah buatkan susu, ibu ganti diapers.. tu pun Adib tak sedar... Tapi bila ibu bagi susu abis juga 5 oz... emm sian Adib... letih tido nyenyak sampai pagi...

Dah ready nak pi jalan2...


Posing dulu.... tak best jalan betiga je kan Adib...

Sampai umah.. Adib yang kepenatan... sian....

Pukul 11 ibu ganti diapers pun tak sedar.....

Dah siap... ganti seluar je.....

Minum susu pun mata pejam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan