15 Februari 2010

SHOPPING - SHOPPING PAU ABAH...

Petang semalam gi shoping barang2 sikit... emm... beli baju sehelai dua kat Adib... Adib lagi.. Ibu? Tula ek.. orang kata, kalau dah ada anak ingat nak beli untuk anak je.. tapi ibu rasa ibu takdela nak manjakan anak sangat kot.. beli sebab tgah murah tak sampai rm30 pun... lets check it out...


Bju ni pun murah jugakla... RM11 je... ibu berkenan sebab ada gambar bola.. Adib kan suka bola.. pastu ingat Adib lum ada baju wana merah... lagipun sempena GONG XI FA CHAI KAN.... :) Harusla merah...

Baju ni RM 14.90... Ingatkan lum less.. budak jual tu kata harga display tu lum less.. ibu tgok less 20%. ibu pun ambikla.. bila buka bill dia cakap yg tanda harga warna biru best buy... ish.. nak kena la tu... sib bek ibu dah berkenan baju ni... Abah pun cakap cantik.. kalo tak depan tu gak ibu koyak resit tu.. cakap belit2... apa da...


Adib yang kepenatan... tunggu Abah lebur duit...

Muka Abah yang masam sebab kena pau ngan ibu... hehe... Eh baju Adib ibu yang bayar tau... tapi abah kena bayar lagi banyak... :) ikhlas tak ni bah..senyum cikit :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan