07 Februari 2010

ATLET REKOD PECAH....

Pagi tadi kat sekolah ada buat sukantara... acara yang ada 100 meter, lompat jauh, lompat tinggi dan lontar peluru... aku jadi hakim untuk 100 meter so dok tunggu tepi padangla dengan panas lit lat lit lat... sempat snap pun untuk 100 meter ngan lompat tinggi... lompat jauh tak sempat nak gi tgok... yg klako macam2 gaya budak2 ni besukan... paling kelakar lompat tinggila... yg terbang macam superman ada.. macam lopat zero point pun ada... sorang budak tu lompat ngan songkok lagi.. bagusnya.. tak jatuh lak tu songkok dia... emm tgokla aksi bebudak tu..:)


Bagusnyee... tak tinggal songkok tu... anak sapa la tu...

Macam main zero point lak... :)

Pergh... macam2 gaya... ni aksi akrobatik ni...

Ish..ish... :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan