21 Februari 2010

JALAN-JALAN CARI MAKAN

Emm.. harini aku tak masak pun... malas... lagipun dah takde barang nak masak... maklumlah umah laki aku memang takde tinggal benda pun... maklumla dia dok sorang... nak balik cuti seminggu aritu adala mak mertua aku soh bawa beras sikit, minyak, bawang smua... nak beli membazir je... aku beli bahan mentah pun untuk seminggu punya stock je... esok pagi ni dah nak balik mersing... dah takde apa nak masak harusla makan kat luar... nyummm


Emm kasi budak kecik ni minum dulu

Nah dok gan abah ibu nak makan... hehe..



Tunggu Adib sudah minum kita makan beradab ye bah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan