20 Disember 2010

MAINAN BARU ADIB


Bukanla nak kata poket aku tebal walaupun dah hujung2 bulan ni... Tapi biasala orang excited.. almaklumla anak baru sorang... Asyik nak belikan mainan je... Tapi rasanya Adib takdela selalu dibelikan mainan pun.. Tak banyak pun mainan dia... Yang aku selalu shoping baju-baju dia... Mana taknya, baju dia sekejap je dah tak muat... sekarang umur belum 1 tahun 5 bulan, tapi baju umur 3 tahun dah boleh pakai.. Baju umur dia semua dah singkat... Tapi takpela dia membesar dengan sihatla namanya tu... Kalau kecik tak cukup zat risau jugak aku... Baka dan genetik ibu ngan abah dah tentu-tentu AA punyer... sihat :)

Emm balik pasal mainan... belikan mainan pun ikut keperluan je... untuk perkembangan otak dia jugak.. Tak caye tengok tu... tak ke nampak bijak tu... tau dia nak masukkan dalam lubang-lubang tu... Tapi bila boring dia main baling-baling macam guli gak :) Ibu jugak yang penat nak kutip.. Emm... sekarang ni Adib belum pandai minta soh belikan mainan aku yang sibuk nak beli.. Esok-esok dia dah pandai minta jenuh tepis aku.. hehe...





 

4 ulasan:

  1. Tinggi wei.. ngan budak 3 tahun pun rendah dia sikit je..

    BalasPadam
  2. oihh...org pn wat blog..hahaha...kalo x xleh nk komen..=)nk kta kt adib...adib mmg dah bsaq dri dlu pn.. =p

    BalasPadam