09 Disember 2010

GUARDIAN CUTIES STAMP

Emm.. dah bersawang juga blog aku ni...bersawang sebab tak berupdate dan sebab takde orang singgah baca pun... aku adalah blogger yang syok sendiri... :) muahaha... Emm ni aku nak citer pasal stamp yang cuma leh dapat kat guardian je... kat pejabat pos takde ye... nak dapat pun bukan senang.. kena beli barang RM 20 hengget dulu baru dapat.... Adoi jenuhla aku nak melabur kat gurdian baru nak dapat anak patung yang menjadi pujaan hatiku tu... ala bukan aku yang nak.. aku kumpul stamp untuk dapatkan Chip untuk si Adib... tapi cam mane pun, sebenarnya memang akula yang nak.. Adib bukan pandai cakap nak pun... ngee.. :)

Selama aku dok kumpul stamp guardian ni (sebelum ni ) tobat sekalipun tak penah cukup... tapi kali ni aku ada misi... misi aku adalah nak mintak derma stamp... ahaks.. yela korang kumpul pun gerenti tak cukup nye nak dapatkan toys tu... jadi baikla kasi kat aku... setakat ni adik ipar aku dah donate stamp dia... sape lagi yang nak donate sila angkat tangan... kecik tapak tangan nyiru aku tadahkan... hehe :)

 Kena beli barang RM20 baru dapat satu :(

 Baru dapat kumpul 10... jauh lagi nak dapat 60
 
 Chip tula yang kite nakdapatkan untuk Adib...

 

P/S : Jangan marah ek sape kena tag.. Kalo ada stamp tu kasi saya ye.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan