10 Disember 2010

BEKAM CAKAR RIMAU

Baru-baru ni masa jalan2 kat carefore Batu Pahat ternampak kiosk bekam.. memang sebelum ni penahla jumpa tempat macam tu.. tapi takla penah nak cuba... ntah macam mana hari tu, suami aku teringin pula nak try... aku pun cakap, cubala.. siap bagitau yang suami kawan aku ( kak Raizah ) selalu buat. Asal dia rasa pening kepala je dia buat...

Suami aku pun excitedla.. tak penah buatla katakan... lama juga tunggu... setengah jam lebehla juga... tau berapa kena... semua 22 point... 1 point RM15... 22 x RM 15... Kena juga RM 300 lebih termasuk ubat... Haha... Suami aku pun tak aci tanya dah... dia pun fikir macam aku, bila aku kata ingatkan paling-paling dalam seratus je... :)

Apa nak buat.. tapi takpela untuk kesihatan memangla kena berhabis sikit... tapi tak tahan tengok badan kena torehla... takut aku....




  



2 ulasan:

  1. tu kesan kene toreh kan? gagaga...anie x buat skali ke? Tp mahal gak ye. isk, kalau aku ni mau kene bekam ngan kepala skali. haha

    BalasPadam
  2. thanks kak sudi singgah blog kite.. eii.. tak sanggup kak..tu pun sikit punya menderita.. yang anak pula suka dok panjat belakang abah dia...

    BalasPadam