13 November 2010

OVERNYA BUDAK KECIK NI :)

video


Hahaha.... korang dah tengok video budak kecik yang over tu??? over sampai selak-selak baju lagi... perut dahla cute je... bolat :)... Haishh... kalo dah pandai buka butang baju tu sendiri rasanya dah jadi macam Faizal Tahir dah... Faizal Tahir takpe gak buka baju masa buat konsert sendiri... Tapi..... ini budak, selak baju masa tengok konsert... tak ke over...

Kalo korang yang tak perasan, yang Adib ghairah sangat dok tengok tu rancangan ulangan Mari Menari.... Poyo macam dia pun nak menari sama... :) yang dia suka tu sebab, kan penonton2 dalam tv tu dok terjerit2.. tu yang dia pun excited sama.....

Budak kecik ni memang... selalu aku bukak kan citer tom-tom bak tu... dia suka... bila orang tepuk tangan dia pun ikut tepuk... tu yang orang terkinja2  tengok konsert mari menari dia pun sama naik ... Ish... takleh kasi tengokla lepas ni... laqho... Rosak anak aku

2 ulasan: