02 November 2010

DUIT RAYA ADIB




Punyala lama ibu simpan duit raya Adib... sampai dah nak raya pulak... Jumaat ni dah raya Deepavali... kalo deepavali dapat gi beraya kat umah uncle2 kat estet dapat la jugak tambah duit raya kan... :) sebenarnya duit raya Adib dah lama ibu kira, ingat nak simpan bank... tapi arini kira, esok ada lagi orang kasi, sampai lepas raya pun dapat lagi... setakat ibu dah masukkan dalam tabung haji, duit raya Adib tahun ni RM 480.... Banyak tu..... semua ibu simpan dalam tabung haji.. nanti leh cepat naik haji :) tak pun ibu tak cukup duit nak gi haji leh pinjam Adib dulu... ngenge... boleh cenggitu???

1 ulasan: