07 November 2010

KALAULA BOLEH BELI SATU LETAK KAT RUMAH....

Emm...kalaula boleh beli sebijik mesin ni letak kat rumah kan bagus... senang ibu, asal Adib mengaruk atau ibu nak buat keje, boleh je letak Adib main ngan Thomas and Frenz... Adib pun baik je main kete api tu... 

Emm kalo cakap kat abah mesti abah kata " ada dua seat lagi, kena tambah adik la untuk Adib" Ayoyo... Ntah la laki aku semenjak dua menjak ni, dok cakap " kalo Adib ada adik, ada gak kawan dia nak main... "  Amboi... ingat aku ni apa... Mentang2  ada kawan dia yang isteri c-zer macam aku juga, anak baru setahun dah mengandung pula. Ada sorang tu, anak baru umur setahun dah ada pula 2 bulan dalam perut.... Amboi orang tambah anak, dia pun nak tambah.. Nanti2la... ada rezeki adala.... Diorang tu pun sebab terbabas... Ngeee.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan