07 November 2010

BILA DAH DAPAT KAKI... MACAM NI LA...

video
Cuti Deepavali ari Jumaat aritu takde gi memana pun.... daripada dok rumah berperang dengan Adib baik gi jenjalan... Jalan pun bukan pegi mana, gi BP Mall je... tu pun penat jugak melayan Adib... Wah... dukung dah taknak... minta lepas nak jalan.. Jalan pun orang pimpin tangan taknak.. ditepisnya tangan ibu dengan abah... belagak kau ye Dib... ibu bukan apa, awak tu kecik lagi... orang bukan nampak awak, kalau lalu celah2 orang tak pasal-pasal kena langgar ...

Dahla tu, jalan pusing tempat yang sama, berkali-kali tawaf.. tu ibu ambik video 2 kali je, tapi sebelum tu dah 3 kali dia pusing... teringin naik naik benda alah tu gamaknya... tunggula besar sikit nak oii... Ibu bukan apa, nak temankan naik, macam tak confident je... Nak suruh abah temankan pun ibu tengok budak2 je naik... takot terlebey muatan sudah.... nanti Adib dah besar kita naik ye... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan