02 November 2010

BODEK CIKGU....

Minggu peksa dah pun abis... minggu ni sibukla dengan menanda kertas... mau tak sibuk esok dah nak kena masukkan markah.. kalo tak takley raya oOoo!!!.. ( sibuk je pompuan ni... macamla nak buat muruku ) dahla aku banyak paper last day... banyak lak tu... bm 2 kertas, sains ada 3 kelas... semua ada 5 kertas... ayoyo.. pening....

Tapi biasala... cikgu sempatla lagi ber FB dan berblog... kalo tak tensen gak... dalam2 banyak paper, slalunya yang paling last aku tanda tiap2 kali peksa haruslah BM PENULISAN... Adoi.. aku lemah betul bab nak membaca karangan bebudak ni... merapu meraban... tolongla... tahun depan janganla bagi aku ajar BM lagi... rosak budak wei... dahla cikgu ngajo Sains ngan BM.. Fenin woi... kadang-kadang bila lepas kuar kelas Sains masuk lak kelas yang ngajo BM... Speaking la kunun... digelak dek budak2...  cikgu pun lupa.... ngajo BM la pulok....

Tapi dalam banyak-banyak... ni la yang paling aku tak tahan.... soalan soh buat karangan, budak pi buat pantun lak... seb baik la cikgu ni tak makan puji... Atiqah... Atiqah... ( budak ni nama Atiqah ) Udah-udah le puji cikgu...


ko kalau ye pun, janganla samakan cikgu dengan kucing... apa daaa..

1 ulasan:

Daisypath Anniversary tickers