26 Februari 2011

A Stands for Adib


Geramnya aku.. sikit lagi bermural la dinding rumah ni... nak kata kita letak barang sepah-sepah, pensil dok dalam pencil box pun dia pandai bukak.. apa yang dia tak pandai... handbeg ibu pun pantang dia nampak..mesti dia bukak... kalau la ada jual beg yang zip tu diletak mangga kecik rasa dah lama dah aku beli...


Tengok budak kecik ni... tengok pulak dinding kat belakang tu... dengan muka tak bersalah leh senyum lak tu... ( yela.. apa dia faham )


Sampai patah mata pensil tu...


Nampak macam dia tulis huruf A pulak... nak eja nama kot... hari ni baru pandai A.. gamaknya kalo esok lusa dah pandai huruh D.... I.... B... penuhla dinding rumah ni... 


2 ulasan:

  1. go apa go.. wadah dah pndai cakap.. adib pandai berleter je pakai bahasa dia

    BalasPadam