28 Februari 2011

OTAK LETAK KAT LUTUT MACAM NI LA..



 




Kalau aku makan kat situ... depan-depan dia aku muntah... Terus pi sound soh tutup bontot.. Loya tekak orang.. Bodoh sungguh...




Aku pelik la manusia-manusia macam ni... nak glemer haram agaknya... Dah glemer la korang kat google tu.. meh aku nak lebeh glemerkan korang... Insaf-insafla wei... Kalau tak nak pakai tudung jangan pakai.. mencemarkan imej wanita Islam yang memakai tudung je...

5 ulasan:

  1. eeee....saya yg tgk pun rasa marah giler! pehal derang tuh? menjatuhkan imej wanita islam jek~ Mmg nak kene nih...argghh~ tension di pagi hari gara2 gmbr ni..huhu ;p

    BalasPadam
  2. sian awak pagi2 jln blog saya tensen... tapi tula.. pelik dengan org2 mcm ni... harap2 kita jgnla jadi mcm tu kan..

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. kalau me, me tak letak gambar gambar org lain dalam blog tuk menjadi tatapan kejian umpatan orang lain.... macam tak betul jugak caranya untuk menegur sebab macam lebih pada mengumpat pulak...
    (yg ulasan pertama di padan sebab salah ejaan)

    BalasPadam
  5. ayooo.. mcm2 peel..
    memalukan kaum aje..

    BalasPadam