13 Februari 2011

Mamam..Mamam dan Mamam...

Ramai juga kawan-kawan aku yang selalu mengadu.. asal timbang anak kena marah sebab berat anak tak naik... susah jugak ek macam tu.. bkannya kita tak bagi anak makan.. Macam aku so far ok la.. berat Adib pun cantik je.. Adib pun takde masalah makan.. Tapi kekadang tu ada juga masa dia tak nak makan.. macam baru ni dia taknak makan.. minum susu je.. try bagi bubur nasi, rupanya nak makan bubur pulak.. Agaknya dia pun jemu nak tukar-tukar selera.

Bab makan takde masalah, tapi masalah lain pulak.. Dah pandai nak makan jajan.. makanan remeh2... Tapi takdela makan jajan sangat.. keropok berperisa tu takla... tapi macam keropok ikan, biskut yang agak manis... tapi kena control la.. Bagi jugak.. tak bagi melalak... Pandai pulak tu ambil kasi kita suruh bukak.. emmm :)

Nak nangis bila ibu lari taknak bukak :)


Keropok ikan


Ni pun nangis kejar ibu suruh buka tupperware nak biskut.. :)

Dutch lady kids...

Mamam biskut

3 ulasan:

  1. Salam.. Sama rupanya nama anak kita.
    Salam perkenalan dari saya.

    BalasPadam
  2. SYANI : hai.. :)

    mamalieyna : terima kasih.. :)

    BalasPadam