10 Mac 2011

BAIKNYA KAKAK KECIK




Ala..la..la.. sweetnye... bersuap2 gitu... baiknya kak kecik... makngah dulu takde pun dapat suap2 cenggini.. kakak makngah garang macam singa.. opss!! kakak makngah tu ibu hampa la... kui..kui.. betoi tak??? Kalau abang tentu dia kata " betoi..betoi.. ibu garang. Abang selalu kena marah ngan ibu "... 

Hehe.. ni gambo ni masa balik kampung ritu... ni elok bersuap sebab aku suruh suap.. sebelum tu, si Awadah ni dah melalak dah sebab Adib gi makan kuih kat tangan Awadah... bukan ambik ye... tapi gi makan kuih yang kat tangan orang... ntah apala anak aku tu... bikin malu je.. :) nama pun budak kan...

Ni masa ni mujurla kecik ( nama manja Awadah ) mood baik... kalau tak dia takut ngan Adib... asyik nangis je.. pastu suruh opah dukung dia je... sebab takut kat Adib.. tu yang Opah dia kepenatan kat belakang tu... hehe baik punya landing mak aku kat belakang tu.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan