15 Mac 2011

ADIB NAIK PELAMIN




Bila tu Adib nak naik pelamin... mungkin 30 tahun lagi kot.. :) sempat ke idak aku tengok anak aku naik pelamin... moga-moga Allah panjangkan umur aku... amin... Tapi tak ralat la.. merasa jugak dah tengok Adib naik pelamin... ni masa ni kat umah pakcik, kawainkan anak dia.. suka bebenor la si Adib ni panjat turun naik kerusi pelamin tu... dengan botol susu tak lepas... nak-nak ada pulak orang melayan dia..anak sepupu laki aku... budak pemulihan khas budak ni... tapi tula... happy je... budak2 macam ni memang takde masalah.. happy je hidup dia kan... sibuk soh aku ambik gambo dia banyak2... penat nak layan.. aku tabik spring la kawan2 yang ajar kelas pemulihan khas...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan