11 Januari 2011

MUSIM HUJAN NI KALAU DAPAT KAN SEDAP....


Haaaa... Korang pikir apa??? sama tak macam aku pikir... Aku sebenarnya memang tengah kemaruk sangat-sangat.. Maklumla.. dah lama tak dapat......Nak tau apa???
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?



Haaa.... korang pikir apa?? Aku hujan-hujan ni pikir makan je... perut lapor je... Huish!!! Hujan-hujan ni kalau dapat makan ubi kayu rebus dengan sambal bilis ke, dengan ikan masin ke memang sedap.. kena pulak dengan kopi O kaw-kaw punya... syurga...

Korang tak terliur ke? aku pun terliur gak.. Harusla terliur tengok gambar yang aku curik dari cik google ni... Wajibla aku mencari ubi kayu nanti.. hujung minggu ni ada pasar lambak lehla carik.. Ke ada-ada sape-sape yang ada kebun ubi kayu nak sedekah kat aku... Banyak pahala dia...

Opps.. Aku minta maafla ye kalau buat air liur korang meleleh.. hehe.. :)


7 ulasan:

  1. salam kenal...

    lama tak mkn ubi kayu rebus ni.. mkn dgn kepala parut pun sedap...hihi

    BalasPadam
  2. salam.. kunjung balas. pergh.. buat kecur air liur jer tengok ubi kayu rebus cecah sambal ni.. hehehe

    BalasPadam
  3. adeh..meleleh air liur...
    sdp nyeeeeeeee....
    mmg heaven la kalo dpt mkn 2...
    =)

    BalasPadam
  4. salam perkenalan...

    nak mkn ubi kayu? ermm..emh dtg ganu ni..musim ujan tetibe jek berlambak org jual ubi kayu sepanjang jln kat manir tu..nk sy belikan? pastu saya pos..eheh~

    BalasPadam
  5. dah lama tak makan ubi kayu rebus cicah kelapa pun sedap

    BalasPadam
  6. salam kenal liana.. memang sedap kan ubi kayu..

    BalasPadam
  7. farah.. jauhnye nak import ubi kayu.. ingat petang karang nak cari kat pasar lambak je.. :)

    thanks semua yg singgah sini.. :)

    BalasPadam