20 November 2009

MY LOVELY 3 BERLIAN

Nadia jeles ekk.. cikgu peluk Aisyah... nnti turn Nadia lak ye..

Mata Haifa merah.. Jangan nangis la....

Anak2 3 Berlian kesayangan cikgu...

Hari ni merupakan hari last aku kat SK(P) BANDAR TANGKAK... Sedih rasanya nak tinggalkan kawan-kawan, anak2 murid dan sekolah.... sedar tak sedar 3 tahun aku kat sana... kalau ikutkan hati memang aku taknak pindah... tapi nak buat macam mana... aku terpaksa sebab family aku pun perlukan aku... aku tak sempat nak bagi apa2 pun kat budak2 kelas aku sempat packing jajan je... tu pun diorg dah suka... macam tak sedih je cikgu nak pindah... :( ada jugala 2,3 orang yang memang rapat ngan aku nangis... paling sedih Illy Haifa la.. satu haritu tiba2 dia datang peluk aku nangis2 tak kasi aku pindah... ala sedih plak aku.. aku pun nangis sama... :( insyaallah ada masa kita jumpa lagi.. cikgu pun sayang anak2 3 berlian 2009 cikgu yang baik2... semogakorang semua berjaya.. Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan