18 November 2009

KARAOKE JAMBAN

Pucatnye muka... macam dalam hari..

huh cover2 skit tarik high note.. kang terbuka gam c-zer tu...

anak dara... ellia dan laila

Dah lama tak kroke ngan gewe sejak2 ngandung dulu.. bukan apa.. nak bercakap n membebel dalam kelas pn dah semput tak cukup nafas... hari tu minah kroke si elia ajak kroke... aku apa lg on jelah... ustazah lela tu pun nak mantapkan vokal nak ajar budak2 iqra' katanya.. hehe.. (pandai je aku..) lagipun dah lama aku tak merayap.. lama tu.... sjak dari cuti bsalin ritu.... lagipun maybe ni last aku nak berjimba ngan dorang.. pasni kala dapat tukar takdela lagi macam ni.... sapa yang nak geng ngan aku.... =(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan