21 Mei 2010

SEDAPNYA MAKAN SUMI...

Lama jugak dah ibu tak menulis kat blog... dah agak besawang blog ibu... sibuk gi begotong royong kat sekolah sempena hari guru. blog sendiri yg besawang.... takleh jadi ni... Bukan apa kadang2 tak tau dah apa yg nak ditulis.. balik2 citer pasal Adib... Dah mcm blog Adib lak... yela life ibu, pegi sekolah balik sekolah, ngadap muka Adib... tak kisahla... lagipun sape yg nak baca blog ibu ni... blog ni memang untuk Adib pun... harta ibu untuk Adib... Ibu nak Adib tau yang ibu sayangkan Adib.. Ibu gembira melihat perkembangan Adib... Puas hati ibu dapat lihat anak ibu membesar depan mata... cuba sayangnya abah tak dapat tengok Adib membesar... :( tapi sekurang2nya... abah dapat tgok blog ni kan... sedih juga ibu bila abah cakap bila abah rindu ibu ngan adib abah akan buka blog ni... emm... :( Eh.. dahla... sedih plak ibu... okla entry kali ni pun citer pasal anak manja ibu gak... Adib Naufal... Emm.. tgoklah telatah si kecik tu.... pantang tengok orang makan dan pantang jumpa benda makan... semua dia nak...


Khusyuknya... mcm sdap sgatla tu... jajan sumi tu tok abah dia dapat dari umah orang kawin... kat umah memang takde beli. Dapat pun takde sape makan sebab takde budak kecik kat umah... budak kecik ni???? Belum tahap budak kecik lagi sebenarnya... harap badan je nampak cam besau.. padahal baby lagi...


Gigihnya gigit... macam ada gigi... gigi baru sebatang... tu pun baru suku je keluar.. hehe... Adib.... baby mana bleh makan benda ni... tak bagusla...




Tengok tu... nak suruh ibu bukakan.... ish... budak ni....




Ibu tak layan, pandai pulak minta tolong tok mak ye... pandai awak ye... tgokla muka tu... dalam hati mesti berkata2 " cepatla tok mak ni... nanti ibu mintak ciket abis la"



Uhh.. sedapnya... Hingga menjilat jari tok mak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan