05 Mac 2010

LE TOUR DI MERSING....

Hari Rabu, 3 March semalam.... jelajah Le tour De Langkawi sampai ke Mersing.... yang buat serabutnya minggu ni budak2 peksa... disebabkan LTDL jalan ke sekolah aku terpaksa ditutup dan budak2 sekolah sekolah sampai kul 11 je... yela karang nak menunggu jalan bukak balik mau dekat kul 3... kalo dah balik kul 11, nak peksa apanya... serabutla aku yang kena buat jadual peksa ni rombak balik jadual.... tapi apa pun.. bestla jugak dapat tgok diorg ni kayuh basikal walaupun kitaorang ni macam nak tercabut kaki tunggu tepi pagar sekolah... kul 1.15 baru sampai...


konvoi kete ni dah 4,5 kali lalu....

bukan tunggu nak tgok diorang ni.. poyo je...


tu dia.. baru sampai...

blur gambo snapshot dari video...

kayuh jangan tak kayuh...
Yang gambo atas tadi masa nak sampai penamat.. bukan main lagi kayuh... ha, gambo yang kat bawah ni hari Khamis.. berlepas nak ke muar lak... tgok, steady je.... Macam makan angin

Baru berlepas....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan