17 Januari 2010

Heppi besday to me...

Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk terus bernafas di muka bumi allah ni... dipanjangkan umur sehingga aku dapat melewati usia 29 tahun... syukur juga.. dalam aku mjangkau 29 tahun ni.. aku dapat melihat wajah cinta hati aku ngan suami.. emm besday kali ni takde apa hadiah yg spesel dari abang.. cuma ucapan hari lahir dan bunga ros.. tak mcm tahun2 lpas... masa btunang aku dpt rantai.. tahun ptama dpt anting2, tahun kdua dpt gelang tgn, tahun ktiga dpat laptop.. tapi tahun ni lebih bermakna.. sebab abah bagi ibu Adib.. syukur pada Allah.. :) tima kasih kepada insan2 yang menyayangiku.. mak ngan ayah.. yg mlahirkan dan membesar.. mak mtua dan abah mtua juga.. terharu sgt bila mak buatkan pulut kuning sempena hari jadi aku dan abah bacakan doa selamat dan doa tolak bala.... semoga Allah pnjangkan umur aku.. diberikan, kesihatan, kesenangan dan kebahagiaan yang berpanjangan.. amin.. :)
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Daisypath Anniversary tickers