31 Januari 2010

ARSENAL VS CHELSEA

Saya suka main bola...

Hari-hari saya main bola... (main ngan Cikgu Shaari )

Saya ada bola... Bola saya berwarna-warni... =)

Saya baru perasan ibu ambil gambar saya..

Pergh tajuk... apa yang arsenal vs chelsea ntah... Chelsea tu team favorite abah... Ibu??? ibu tak minat mana2 pun. hehe... Entry ni sebenarnya nak citer pasal Adib main bola je... Adib dah makin pandai sekarang.. bagi je mainan dia pandai je main sendiri.... tgok tu.. main bola sampai tak perasan ibu ambik gambar dia... takpela dib.. main je bola tu... sib baik main bola tak main anak patung.. kalau suka main anak patung.. haru... dahla orang yang baru first time jumpa Adib semua teka Adib ni gegirl... camno tu... takpe arr beso sikit nanti macho la anak ibu ni kan... emm layankan jelah gambar Adib main bola ni.. tapi main pakai tangan jela... lum pandai jalan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan