19 September 2009

MY SUPER HERO

S .. Super hero... =)

Kalau korang nak tau Adib Naufal ni ada dua pusar kat kepala dia... ntahla.. kata orang, kalau orang tu ada dua pusar nakalnye lain macam sikit.... ish tahyul tu... takleh caye... insyaalah anak ibu tak macam tu... yang penting didikan mak ayah dia. kalau dari kecik tak dibentuk memangla melampau budak tu jadinya... bukanla nak cakap pandai.. tapi orang cakap melentur buluh biarla dari rebungnya... kalau anak orang kat sekolah kita boleh didik.. inikan pulak anak sendiri.. insyaallah ibu akan cuba didik anak ibu sebaik mungkin... semoga adib jadi anak yang baik dengar cakap ibu bapa dan hormat orang tua... amin. ishh melalut plak ibu... emm kalau korang tgok kat kepala adib tu.. kan ke rambut dia tu nampak bentuk "S"... Hehe... macam2 anak ibu ni... pelik kan.. S tu super hero kot.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan