30 September 2010

MARHABAN

 Dah nak dekat abis puasa baru sempat jemput orang marhaban ke rumah... emm kawan2 masjid bah la jugak...  bukan taknak jemput.. tapi macam tak sempat je... nak masak2 tu... " tak sanggup " kata ak mertua aku... Tapi akhirnya berjaya gak buat... tu pun bergelut dari pagi... majlisnya lepas Asar... hai.. orang jarang memasak la katakan.. ( aku ngan mak mertua kau sama je.. hehe )

 Antara hasil pertapaan aku dan mak mertua di dapur... Moksu Ain pun tolong gak potong buah... Mak Ngah yang tak leh dekat ngan buah tolong jaga Adib yg notty..

 



 Geng2 abah.. Geng masjid... Adib pun nak join de club..

Tapi....takut pulak tengok orang ramai2.. melekat kat tok abah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan