23 Ogos 2010

BAJU RAYA



Emm... citer basi sebenarnya... tahun ni paling best la sambut raya... tahun kedua sambut raya bertiga.. tahun lepas aku sambut raya dalam pantang, bersalinkan adib... so harap maklumla.. takdenya baju2 raya...
kiranya tahun ni balas dendamla... siang2 aku dah beli baju raya... dah siap gi tempah... siap je belum... bukan baju je dah siap beli sebelum puasa.. biskut raya pn aku dah order... orang lain order untuk makan hari raya.. aku order nak esok.. kemaruk la katakan.. tahun lepas orang raya aku berpantang...
citer balik pasal baju raya sebab tajuk entry baju raya kan... baju raya aku tahun ni warna biru... emm... tengok kain je rasa tak sabar nak raya.. esok2 dapat baju, mau hari2 aku cuba depan cermin.. ahaks....

Cantik tak warna ni???

Kain kosong tu untuk baju Abah dengan Adib...

Yang cantik ni tentula ibu punya... cantik tak? murah je..
beli kat Kamdar je.. memang berbaloi2



P/S : Mak Ndak belikan tudung warna biru ni la ye.. :)

1 ulasan:

  1. dulu xcakap awal, time org beli tudung kat pin, pi masjid india, situ byk la tudung.. nt try cari, yang plain ea?

    BalasPadam