28 Jun 2010

SKBM 100 TAHUN...

Ish...ish...ish... dah tua rupanya sekolah ni ye... aku barula 7 bulan kat sini... Agak dah brapa ramaila budak2 sekolah yg pernah sekolah kat sini.... kalau ikut daftar rekod budak kelas aku je tahun 1 yg kira paling baru daftar dah 11000 lebih... tapi ni yg direkodkanla... zaman dulu2 mungkin takdenye nak rekod cenggini....kalau kira2 bukan takat atuk nenek yg sekolah sini... tahap moyang dah ni.... Apapun tahniah wat SKBM... Dah 100 tahun pun... Insyaallah sambutan harijadi SKBM yg ke 100 tahun ni akan disambut pada 8.8.2010 ni... Sultan Johor nak datang tu.. Gulp... Ampun Tuanku.... Warga SKBM.... siap sediala nak nyambut Sultan....
( Fon warna biru sebab katanya Sultanah suka warna biru :)







PERASMIAN OLEH PEGAWAI DAERAH


SEBELAH KANAN TU BANGUNAN YG LAMA


THE AHLI PANEL



PAMERAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan