18 Oktober 2009

MAJLIS POTONG JAMBUL ADIB








Semalam 17 october diadakan majlis potong jambul Adib dan akikah.. majlis buat kecil2 je.. tu pun minta catering yang masakkan.. yela.. aku pun lum sembuh betul.. lagipun taknak susahkan mak ngan abah.. emm mujurla malam tu Adib tak buat hal masa org tgah ptong jambul tu.. tapi abis je majlis tu dia melalak punyalah kuat.. rupanya dia berak dah lama.. masa orang tgah baca tahlil lg.. hurmmm anak ibu ni... ;) apapn majlis bjalan lncar.. cuma tak dapat snap pic byak sbbnya.. tak cukup kakitangan.. yela.. abahnya dah dokong adib, mak usu n makngah kat dapo. pakngah ngan tok uda tolg edarkan bunga telur n pulut kuning... apapun layan jelah gambar yg ada ni.... layanzz..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan